Ana Sayfaİletişim ebelediye

Kepez Belediyesi Halkla İlişkiler Müdürlüğü’nde ki görevliler; hizmet talebi ile kuruma gelen tüm vatandaşların uğradıkları ilk personeldir. Öncelikli hizmet anlayışları, güler yüzlü ve şeffaf iletişimi sağlamaktır. Vatandaşın almak istediği hizmet talebinden sonra görevli, ön bilgiyi verir. Eğer ilgili birimin görülmesi gerekiyorsa vatandaşla birlikte o birime gidilir veya görevli, gerekli işlem için gider, vatandaş Halkla İlişkiler biriminde çay ve poğaça ikramını alırken işlemler halledilerek evraklar vatandaşa sunulur. Ayrıca telefonla arayan vatandaşların cevaplandırılması, ilgili birimlerle buluşturulması veya cevabın daha sonra telefonla vatandaşa bildirilmesini sağlar.

İnternet üzerinden üzerinden BEYAZ MASA ya ulaşan mesajlar, görevli kişi tarafından Belediye Başkanına ve ilgili birimlere sunulur. Gerekli cevaplar en kısa sürede yine beyaz masa aracılığı ile vatandaşlara gönderilir.

Bunların dışında rutin olarak yapılan çalışmalar da vardır. Örneğin Belediye Başkanımızın doğum, evlenme tebrikleri, ölüm taziyelerinin vatandaşlarımıza ulaştırılması, basında çıkan haberlerin görüntülenmesi ve arşivi, evrak kayıtlarının yapılması gibi.

Ayrıca tüm sosyal projelerin yürütülmesi (Halk Eğitim Kursları, konserler, seminerler sanatsal etkinlikler gibi) konusunda Halkla ılişkiler ve Kültür Müdürlüğü tarafından çalışmalar hazırlanır, takip edilir.

 

        Beyaz Masa Formu
İsim *
E-posta *
Telefon *
Adres *
Başlık *
Mesajınız *
       Yıldızlı alanlari doldurmaniz gerekmektedir

 

© Kepez Belediyesi | Bilgi İşlem Servisi • Teomanpaşa Mahallesi Yeşilırmak Caddesi • 444 6 007 •