• facebook
  • twitter
-A | A+

Kepez Belediyesi’nde tapu işlemleri kolaylaştırıldı

Haber Tarihi: 9 Nisan 2021, Cuma - 16:55
Kepez Belediyesi ve Kepez Tapu Müdürlüğü arasında “ Elektronik Ortamda Emlak Beyan Değerinin Alınmasına” yönelik protokol imzalandı. Tapu Müdürlüğü’nün güvenli ortamda mülkiyetlere ait vergi değerlerine erişim sağlayabileceği bu protokolle, vatandaşlar tapu işlemlerini daha hızlı bir şekilde gerçekleştirecek.

Kepez Belediyesi, hizmet ağını yenilikçi uygulamalarla daha da geliştiriyor. Vatandaş memnuniyetine büyük önem veren Kepez Belediyesi,  Kepez Tapu Müdürlüğü ile “ Elektronik Ortamda Emlak Beyan Değerinin Alınmasına” ilişkin protokol imzaladı. Kepez Belediye Başkanı Hakan Tütüncü, Tapu Kadastro VI. (Antalya) Bölge Müdürü Funda Aydın Seymen ve Kepez Tapu Müdürü Azmi Gündoğdu’nun imzaladığı protokol ile vatandaşların tapu işlemlerini daha hızlı bir şekilde tamamlanması ve vatandaş memnuniyetinin artırılması hedefleniyor. Protokol kapsamında, işlem yapılan taşınmazların 1319 sayılı Emlak Vergisi Kanunu kapsamında cari yıla ait emlak beyan değerleri güvenli ortamda Tapu Müdürlüğü’nce görülebilecek. Bu uygulama ile; Tapu ve belediye hizmetleri vatandaşlara etkin, hızlı, güvenli ve elektronik ortamda sunulacak. Tapu Müdürlüğü ve Kepez Belediyesi birimlerindeki personel iş yükü, işlem yoğunluğu ve işlem süreleri azaltılacak.
Sitemizin içeriklerini yakınlarınız ile paylaşabilirsiniz